Mellomtrinnet (5. - 7. trinn) gjennomførte en relasjonsbyggende utedag i parken forrige onsdag. Aktivitetene var lekpreget og hyggelige, og været var strålende. Grublegruppe på alle fire Samarbeidslek Elevene kunne på forhånd melde seg på en valgfri aktivitet som Capture the flag, Stratego og kubb. Andre aktiviteter hadde litt mer faglig innhold i form av stjerneorienterings-stafett, gruble, en ledsager/blindebukk lek og samarbeid med pledd og ball. Samarbeidslek To jenter som koser seg i parken. Stjerneorientering Bilder: Anette Klungtveit og Marius Odden.
Tag Archives: mellomtrinnet
Pepperkaker, garnnisser, julekort og juleakvareller - Juleverkstedet for mellomtrinnet ble både lærerik og stemningsfullt i dag. Elevene var delt inn i fire grupper som sirkulerte på fire forskjellige stasjoner. På kjøkkenet ble det bakt pepperkaker: deigen var hjemmelaget (av mat og helselærer Monica) Så her snakker vi knallgode kaker. Ingerlin og Bekka hadde håndverksstasjon, der elevene fikk lage flotte nisser i garn og på sjettetrinnsrommet hos Lene, fikk elevene dekorere julekort. Susanne og Susanne lærte bort Aquarellteknikker i 7. trinns [...]
Årets flamencodansere underholdt på patioen utenfor skolens kantine i går. Nå kan du gjenoppleve dansenummeret her:


